torek, 21. junij 2016

Kako skriti počene kapilare na obrazu?

Že več kot leto nazaj, se mi je pod desnim očesom naredila rdeča pika. Sprva me ni motila, kasneje pa je postajala vse večja in začela se je čedalje bol širiti. Nato sem ugotovila, da so to počene kapilare. Moti me, ker je to ravno na obrazu. K zdravniku nisem šla, ker mi tako ali tako ne more pomagati. Ker me seveda mori, da bi se mi še bolj razširilo, sem zadevo pogooglala. Pri meni je težava, da niti s pudrom ne morem skriti nadležne rdečice. V petek, pa sem si vzela malce več časa v Mullerju in na mojo srečo našla Concealer paleto znamke Catrice, ki pa sem jo kupila bolj za šalo, saj sem bila prepričana, da mi ne bo pomagala. Ampak mi je! 




Za vse, ki se srečujete s podobnimi težavami, pa na kratko, kako iz prve slike pridemo do druge. ;)
Najprej vedno uporabim primer nato pa z zeleno barvo te paletke (ki je za prekrivanje rdečice) namažem predel pod očmi. Namažem tako močno, da je zelena barva vidna, je ne vmasiram v kožo. Nato uporabim puder, ki ga razmažem po celotnem obrazu. Potem pa odvisno od tega koliko časa imam, še zasenčim in osvetlim obraz, ter z pudrom v prahu namažem celoten obraz. 



Ta paletka, vsebuje bež barvo, s katero prekrijemo nepravilnosti. Pink barvo s katero prekrijemo podočnjake, zeleno za prekrivanje rdečice ter svetlo rjavo in temnejšo rjavo za senčenje in svetljenje. Cena paletke je samo malo več kot 3€! :)


xoxo, Isabella. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar