petek, 15. april 2016

Šablone za obrvi

Če ste spremljale mojo facebook stran, ste verjetno zasledile nagradno igro za šablone za obrvi. V Sloveniji takšnega izdelka še nisem zasledila. Gre za štiri šablone za obrvi, vsaka je drugačne oblike, poleg tega pa je priložena še barvica s krtačko. Sama si sicer ne rišem obrvi ampak sem vseeno morala preizkusiti. Bila sem popolnoma navdušena, saj sem rabila manj kot minutko za eno obrv, ki je izgledala res popolnoma drugačna kot prej saj imam svoje zelo svetle.



V nagradni igri, si je ena od sledilk priigrala ta set za obrvi in bila tako kot jaz zelo navdušena. Prilagam vam njene slike, ki mi jih je poslala.





Poleg nje, pa sem set podarila tudi prijateljici, ki si že dolgo časa riše obrvi in sem vedela da bo tale set idealen zanjo. Tudi ona je testirala in mi poslala slike.




Če bi tudi katera od vas želela imeti ta set, me lahko kontaktira preko moje facebook strani na zasebno sporočilo.

xoxo, Isabella

Ni komentarjev:

Objavite komentar