ponedeljek, 9. maj 2016

Moj projekt :)

Zadnjič sem na blogu objavila, da se trenutno ukvarjam z novim projektom. Nisem želela govoriti o tem do sedaj, ko sem popolnoma prepričana da se bo zgodilo.
Vrniti se moram v preteklost, približno 4 leta nazaj. Želela sem si odpreti lastno fizično trgovino. Stara sem bila 17 let, zato vem, zakaj je bila ta ideja nemogoča. Nisem se popolnoma zavedala, da so to res ogrooomni stroški, dokler nisem začela računati... No že sama najemnina za prostor bi bila ogromna. Nekaj časa sem še vztrajala, potem pa sem na to čisto pozabila....
...do pred kratkim, ko sva se o tem začela pogovarjati s fantom, ki me maximalno podpira, pri vsem kar me zanima. Vedno, ko gledam spletne trgovine, si mislim: pa kdo to nosi? zato sem si želela, da bi dobila res dobre stvari, ki so všeč tudi meni. No našla sem dobavitelja in točno takšne stvari, ki so mi všeč. Tokrat sem se odločila, za spletno trgovino, od začetka preko FBja, potem pa na lastni domeni. Prva kolekcija je že poslikana, čakam samo še etikete, potem pa začnem. :)   

Hiter predogled v moje skladišče. :) 

Espadrille


xoxo, Isabella


Ni komentarjev:

Objavite komentar