ponedeljek, 3. oktober 2016

Magic planner

Končno sem našla čisto pravi, zares magični planer.

Ker sem pri vseh stvareh zelo izbirčna, tudi pravega planerja nikoli nisem našla, brez njega pa nobena ženska torbica ne izgleda popolno. Čeprav dandanes vsi uporabljamo pametne telefone, mi nikakor ni všeč pisanje opravil v beležko oziroma koledar. Veliko raje si zapišem v planer. Uporabljala sem Cosmovega, ampak mi je bil nekako premajhen. Pač, za prvo silo. No potem pa je prišel Magic planner. Nad njim sem res več kot navdušena. Tako lep.. in hkrati tako magičen. 



Tale planer je eden redkih, kjer ni brezveznih strani, ampak samo takšne, ki so res uporabne. Poleg planerja prejmeš še srčkane motivacijske kartice. :) 



KAJ VSEBUJE?

Rojstni dnevi
Da nikoli več ne boš pozabila na rojstni dan najboljše prijateljice, sošolke ti je magic planer pripravil posebno stran z rojstnimi dnevi porazdeljenimi na mesece. Praktično in zelo uporabno. 



Mesečni planer
Vsebuje mesečni koledar, da si lahko nahitro kaj označiš. Jaz ga uporabljam tudi kot menstrualni koedarček. 



Tedenski planer
Tedenski planer mi je zelo všeč, ker je veliko prostora in si lahko zapišem popolnoma vse detajle za tekoči dan. Poleg tega, pa te vsak teden spremlja motivacijski verz v angleščini. 



Mesečni obračun
Na koncu meseca je stran z prihodki in odhodki za pretekli mesec. Tako boš bolj seznanjena z vsemi stroški, mogoče bo to pomoč, da ne boš tako brezglavo zapravljala. :D Jaz srčno upam da mi bo pomagal prihraniti. :D  



Prehrana
Poleg mesečnega obračuna imaš v planerju tudi prehranjevalni načrt. Tako boš točno vedela, kakšni so tvoji obroki. Meni se velikokrat zgodi, da enostavno pozabim na obrok. No, če si bom pisala, potem tudi teh problemov ne bom več imela. :D




KJE GA LAHKO NAROČIŠ? 

Zagotovo je navdušil tudi tebe. Če ga želiš imeti, ga lahko naročiš kar preko FBja. Poišči Magic planner, klikni like in že ga lahko naročiš. Če ne želiš imeti študijskega planerja, lahko naročiš tudi letnega. Naročilo pošlji na mail:  support@lifewithmagic.com z naslednjimi podatki:

- ime in priimek
- telefonska številka
- naslov za dostavo
- kaj in koliko artiklov naročaš
- način plačila


Ker se zaloge hitro praznijo moraš pohiteti. :)



xoxo, Isabella

Ni komentarjev:

Objavite komentar