ponedeljek, 7. marec 2016

Kako sem se znebila narastka brez barvanja?!

Poleti sem zasledila članek o pršilu za posvetlitev las. Prijateljica se je ravno odpravila po nakupih, zato sem ji naročila naj mi ga prinese. Odločala se je med dvema, na koncu pa mi je prinesla pršilo znamke John Frieda. Mi verjamete če vam povem, da sem si lase barvala lani aprila potem pa celo poletje in jesen popolnoma nič, pa vseeno nisem imela narastka! Čudež, vam povem! J

Dva TOP izdelka poletja (slikano na Tenerifih)

Šampon, balzam in sprej JOHN FRIEDA


Po vsakem pranju, je potrebno lase poškropiti s pršilom, počakamo par minutk nato pa lase posušimo. To pa je popolnoma vse. Sama sem od začetka pršila po celotni dolžini, lasje so se svetlili narastek pa je ostajal.  Nato pa sem ugotovila, da je le bolje če posprejam zgolj narastek. In nato je izginil. Ko mi ga je zmanjkalo, sem odšla v drogerijo in našla še šampon ter balzam iste blagovne znamke, prav tako za posvetlitev las. Kupila vsem cel komplet in res sem več kot zadovoljna z njim. Cena je približno 8€ vsakega od treh izdelkov, je pa res, da gre za velike embalaže in traja kar dolgo preden porabiš. :)


xoxo, Isabella

Ni komentarjev:

Objavite komentar