sobota, 26. marec 2016

Make up goodies

No po dolgem času spet objava. Tokrat ocena kozmetičnih izdelkov. :)
Predstavila vam bom šminko Catrice, paletko Sleek Make UP ter črtalo za oči in ustnice. 



Šminka Catrice
Želela sem nov odtenek šminke,ampak si nisem mislila da mi bo to vzelo tako veliko časa. Nič kar so imeli na zalogi mi ni bilo všeč ali pa že imam... Potem pa sem našla tale odtenek 140, ki je naravnost božanski. Barva mi je bila takoj všeč in danes sem jo že preizkusila. šminka je zelo obstojna! Na ustnice sem jo nanesla okrog desetih, no sedaj je ura skoraj štiri šminka pa je še vedno vidna, ne glede na to, da sem jedla in pila. Cena je malce več kot 4€, ampak imajo trenutno poseben popust tudi na Catrice šminke, če imaš DM-ovo kartico. Punce, nakupa ne boste obžalovale. :P






Sleek Make UP
Predstavila vam bom paletko Sleek Make Up, ki sem jo prejela kot presenečenje od Ličil si. Tale paletka je zelo dobro pigmentirana, ker še nisem vešča v osvetljenjevanju in temnenju obraza jo trenutno uporabljam za lička in moram reči, da mi res odgovarja, kot bi bila narejena zame. :) 
Drugače pa bi naj bila za osvetljevanje in temnenje, ampak o tem pa drugič ko se naučim. ;)

Črtalo za oči in ustnice
Preizkusila sem tudi ta dva izdelka, vendar sama za oči raje uporabljam tekoči eyeliner, tega pa bom uporabila za smokey eyes, saj natančnost ni tako pomembna, ker  se tako ali tako sploh ne opazi, ker kasneje zabrišemo. Črtalo za ustnice pa mi bo prišlo prav, saj imam podobno barvo šminke in bo super za kombiniranje. Oba dva črtala sta močnih barv, takoj po prvem potegu se barva dobro vidi, ni potrebno da večkrat nanesemo. 


Prvi trije odtenki so od paletke, nato odtenek šminke, črtalo za oči in zadnji za ustnice.


Sleek Make Up in oba dva črtala za oči sem prejela kot presenečenje od Ličil.si. Ta vikend pa imajo posebno akcijo, brezplačno poštnino poleg tega, pa imajo posebne akcije izdelkov, ki gredo iz prodaje. Senčka za manj kot 1€! Poglejte na njhovo spletno stran, pa uspešen šoping! ;) 

xoxo, Isabella

Ni komentarjev:

Objavite komentar