ponedeljek, 7. marec 2016

Pearl smile beljenje zob

Vse punce si želimo belih zob, kajne? Gotovo ste že poizkusile z različnimi metodami vendar nobena ni bila uspešna… Tudi sama sem imela podobne težave, saj sem morala zobe čistiti minimalno petkrat dnevno, ker so se mi takoj obarvali. Beljenje zob pri zobozdravniku, pa roko na srce, je predrago.

Nedolgo nazaj sem na Facebooku zasledila Pearl smile, tehniko beljenja zob. Najprej sem bila skeptična glede tega, ker pač nisem takšen tip človeka da bi takoj verjela tem stvarem, sem pa tip človeka, ki mora preizkusiti vse. J Po branju samih pozitivnih komentarjev sem se odločila da bom šla.. enkrat ko bo čas za to… S prijateljico sva se dobile na kavi in pogovor je nanesel ravno na to tehniko beljenja zob, obe sva bile skeptične glede tega. Zvečer pa dobim sporočilo od nje, da je ravno neka akcija, da za ceno enega beljenja dobiš enega brezplačno. Takoj sem bila za akcijo in že sva bile naročene na tretma. :)

Naročile sva se v Wellness Aspara v Šentjurju, kjer naju je sprejela prijazna gospodična. Najprej nama je razložila, da gre za popolnoma neškodljivo terapijo, vstavi ti ustnik na katerega namaže gel, ki vsebuje 0,01% peroksida, kar je popolnoma nestrupeno, lahko ga tudi poješ. Nato sedeš na stol, laser naravna na obe in odštevaš. Ena terapija traja 21 min cena le te pa je 60€. Gratis sva dobile še eno terapijo in pa dodatnih 10 min. Najprej ti z barvno paleto izmeri tvoj odtenek, po prvem delu terapije pa zopet izmeri, prav tako na koncu, da lahko vidiš razliko. Ja sem že po koncu prvega tretmaja opazila bistveno razliko. Na koncu so se mi zobje pobelili za kar šest odtenkov.


Med postopkom

Res pa je, da vsem ne pobeli enako, bolj kot imaš rumene, bolj zagrabi. Če pa ne pobeli za več kot dva odtenka, vam vrnejo denar!! Vsem puncam, ki si želijo belih zobkov priporočam obisk. :)

PREJ/POTEM

Pohitite, akcija še vedno poteka! :)


xoxo, Isabella




Ni komentarjev:

Objavite komentar