četrtek, 17. marec 2016

Nega obraza

Danes sem obiskala kozmetični salon Oaza miru v Mariboru. Naročila sem se na nego obraza, saj sem na Facebooku zasledila da imajo v marcu prav posebno akcijo, ampak več o tem kasneje. 


Sprejela me je prijazna punca, ki je res mojstrica v tem kar počne. Najprej je pogledala mojo kožo nato pa jo površinsko očistila. Potem je sledil sklop bolečih opravil, najprej puljenje obrvi, kar na srečo ni prav dolgo trajalo. ;) Po puljenju mi je na oči namestila vatice in v obraz paro, ki mi je po 15 minutah prijetnega pihanja odprla vse pore. Nato pa drugi del mučenja, stiskanje mozoljev. Ampak sem mislila da bo huje, bolelo me je samo pri ustnici. Potem pa je sledil diamantni piling, kasneje pa maska obraza ter masaža. To je bil najprijetnejši del, saj se res popolnoma sprostiš in uživaš. Vse to o čemer sem pisala traja 90 minut stane pa samo 37€ ampak zgolj v mesecu marcu, ker poteka prav posebna akcija. Predlagam da ji sledite na FB-ju, saj boste tako lahko spremljale njeno delo in kakšne ugodne akcije, najdete pa jo pod imenom Kozmetični salon Oaza miru. Jaz sem res super zadovoljna z nego obraza in vsekakor jo priporočam tudi vam, saj se vam kozmetičarka res posveti in vzame čas za vas, ter svoje delo profesionalno opravi. Poleg tega je tudi salon res zelo lepo urejen, kar je v današnjem svetu še posebej pomembno. Spodaj je nekaj slikic, ker sem enostavno morala fotografirati. :)


Soba za shujševalne programe.

Kotiček za nohte.



Poleg nege obraza nudijo tudi japonsko metodo obrvi, nohtke, shujševalne programe, ličenje... Uporabljajo nemško blagovno znamko kozmetike Babor, o tem pa več v naslednji objavi, ko bom preizkusila testerje, ki mi jih je podarila gospodična Saša. :)  


xoxo, Isabella

Ni komentarjev:

Objavite komentar